Reklamy,Efekty Specjalne

Reklamy ,Efekty Specjalne.

Chciałby zacytować słowa mojej znajomej , która w internecie chciała znaleźć potrzebne jej informacje – oczywiście użyła wyszukiwarki Google , wpisała hasło , otrzymała bardzo dużą liczbę stron do przejrzenia. Oczywiście na każdej stronie banery , „wyskakujące okienka” i inne triki reklamowe.Po dziesięciu minutach przeglądania tego wszystkiego co oferuje jej internet powiedziała:

Jak będę chciała oglądać reklamy to „zapuszczę” sobie TV z polskimi kanałami. Chwyciła do ręki encyklopedię i po 3 minutach miała to co chciała .

WebDesignNadmierna ilość efektów specjalnych i animacji w serwisie www często przeszkadza klientom, którzy szukają konkretnych informacji. Odwiedzający musi prawie natychmiast otrzymać to, czego szuka na stronie internetowej, inaczej najczęściej opuści stronę już po kilku sekundach. Animacje flash dodają życia stronom www, Trzeba jednak uważać, aby były integralną częścią projektu graficznego. Nieczytelne, ładujące się „coś” to wada wielu serwisów. Banery, topy i animowane wstawki nie mogą utrudniać poruszania się po serwisie internetowym. Należy dopasować grafikę na strony www, tak aby była lekka i spełniała swoja rolę. Informacje, których szuka wchodzący na stronę internauta powinny się znaleźć po, co nawyżej, czwartym kliknięciu. Dlatego każdy projekt należy dobrać indywidualnie do profilu firmy, oczekiwań jej klientów, oraz funkcji jakie ma spełniać, (reklama, prezentacja towaru, dostęp do określonych informacji itp…) Dlatego tworzenie stron www to nie tylko prawidłowy kod i dobra grafika. To przede wszystkim dostosowanie strony do funkcji jaką ma spełniać, no i czasami najtrudniejsze – przekonanie klienta,ze do wizytówki miłej cukierni niekonieczniy jest portal typu Onet, a z drugiej strony, że do sprzedaży dużej ilości równych towarów trzeba zrobić sklep, a jedna prosta dtrona w HTML nie spełni tej funkcji.

Skomentuj

Please log in using one of these methods to post your comment:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: